Обласний семінар заступників директорів з виховної роботи
04.11.2014 13:11Обласний семінар заступників директорів з виховної роботи на базі школи № 52
Розвиток виховного процесу навчального закладу потребує сучасного підходу, який проходить наскрізною лінією в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. Динамічні зміни освітнього середовища школи стимулюють активність спільного творчого пошуку педагога та учня, що є можливим за умови застосування нових технологій виховання, модернізації шкільного менеджменту, дієвого аналізу моніторингових досліджень результатів виховного процесу.
4 листопада на базі спеціалізованої школи № 52 відбувся семінар для заступників директорів з виховної роботи –слухачів курсів підвищення кваліфікації Херсонської академії неперервної освіти. Педагогічний та учнівський колективи школи ділилися досвідом діяльності щодо організації виховної системи школи №52.
Зустріч розпочалась із презентації виховної системи школи № 52 заступником директора з виховної роботи школи Фокіною І.О., яка звернула увагу присутніх на мету і завдання виховної системи, основні принципи виховання, систему виховних завдань та компоненти системи, які допомагають у питаннях виховної роботи. Голова МО класних керівників Євстратенко С.С. надав методичні рекомендації щодо організації роботи класних керівників. З досвіду діяльності класного керівника «Система виховної роботи класу через упровадження новітніх освітніх технологій» виступили Самініна О.В., Могилевська Т.Ю., Вінник О.В..
Також гості семінару відвідали засідання шкільного об’єднання учнів «КРОК»(куратор педагог –організатор Барзій Ю.В.), під час якого голови органів самоврядування прозвітували про свою діяльність за вересень –жовтень місяці.
Завітали учасники семінару і до шкільного музею ім. Т.Шевченка(керівник Могила А.Г.). Юні екскурсоводи познайомили гостей з експонатами музею, дитячими творчими роботами.
На завершенні семінару, учасники обмінялися думками та враженнями: відзначили системність виховної роботи школи, її результативність та професійну майстерність учасників навчально –виховного процесу.